Satumaa

Jo kaukaa ulapalta näät

kuinka laineet liplattaa

auringonpaisteen kultaamaan

rantahiekkaan valkeaan

*

Venhettäsi soutelet

se karahtaa hietikkoon

sä kahlaat kaisloihin miettien:

mä perille tullut oon.

*

Jätät raskaat palttoosi rannalle

pukeudut kesän henkäykseen

tuuli olkoon vaatteesi

kietoudut onneen ihmeelliseen

*

Sinäkin, ystävä, täällä oot!

Olin suakin kaivannut!

Nyt liityn tähän samaan joukkioon

jota olin multiin saatellut.

*

On mun hyvä olla nyt, saan levätä

kulkea lapsuuden rantoja vaan

mä täällä teitä rakkaitani odotan

kun vihdoin löysin mun satumaan.

 *

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s