Isä

Sun veresi virtaa

mun suonissani

Sun äänesi kuuluu

mun puheessani

*

Taivuin samaan suuntaan 

mihin olit taipunut

Vaivuin samaan huumaan

mihin olit vaipunut

*

Hiljaa lasken seppeleen

nukkuvan isäni arkun luo

en turhaan pelkää kuolemaa 

minutkin myöhemmin luoksesi tuo

*

Sun hahmosi häilyy mun unissani

sun kasvosi säilyy mun kuvissani…

Mun veri on sun.

*

Neljä ruusua- Veri

5 kommenttia artikkeliin ”Isä

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s