Tahdon

Tahdon, että rakastat minua aina.

Tahdon, että jaksat rakastaa minua silloinkin, kun olen ärsyttävä, veemäinen, kiukkuinen, sairas tai heikko. Tahdon, että uskot suhteemme olevan niin tärkeä, että sen eteen kannattaa aina yrittää vielä kerran. Tahdon, että et usko minua, jos joskus sanon että en rakasta sinua enää. Jos niin teen, niin valehtelen.

Tahdon, ettet koskaan jätä minua. Älä lähde luotani, älä ala reissuhommiin, älä muuta pois. Jos joskus tulee aika, ettet pysty olemaan lähelläni, niin voit lähteä hetkeksi… Mutta lupaa, että palaat luokseni. En kestä olla ilman sinua.

Tahdon rakastaa sinua aina. Tahdon, että vaikka joskus epäröisinkin suhteemme tulevaisuutta, uskoisin kuitenkin että kaiken voi korjata. Miten voisin koskaan löytää ketään, joka olisi minulle lähellekään sinun veroisesi? Tahdon, että näen vaikeiden aikojen, surun, vihan ja sairauden ylitse ja uskon, että huomenna on parempi päivä. Niin sinä minulle aina sanot, kun kaikki tuntuu menevän penkin alle.

Tahdon olla kanssasi aina. Tahdon, että meistä tulee joskus isä ja äiti ja mummo ja pappa. Tahdon kammata harmaita hiuksiasi, jos et itse siihen enää pysty. Tahdon, että kuolet ennen minua. Rakastan sinua niin paljon, etten ikinä voisi jättää sinua suremaan. En tiedä, mitä kuoleman jälkeen tapahtuu. Mutta jos menemme tästä elämästä jonnekin toiseen paikkaan, niin minulle ainoa oikea paikka on se, jossa sinäkin olet.

Olen saanut elämässäni kaiken, kun olen saanut sinut. Kun tapasimme ensimmäisen kerran, olimme niin kovin nuoria. En silloin vielä tiennyt, mitä elämällä on suunniteltuna meitä varten. Rakastuin sinuun jo tuolloin nuorena, vaikka kuljimmekin välillä eri teitä. Olet ainoa mies, jolle olen sanonut rakastan sinua. Uskon, että meidän tarinamme on kirjoitettu yhdeksi osaksi elämän suurta kirjaa. Näin täydellinen rakkaus, kuin meillä on, ei voi olla sattumaa.

Olen joka ikinen päivä onnellinen ja kiitollinen siitä, että saan olla kanssasi. Kun riitelemme, niin en pysty olemaan sinulle kauaa vihainen. Ajattelen, että koska elämä on niin lyhyt, niin miksi tuhlaisin hetkeäkään turhaan olemalla vihainen sinulle, joka olet minulle kaikkeni?

Rakastan sinua enemmän kuin mitään tässä maailmassa. Olet aurinkoni, tukeni, rinnalla kulkijani ja rakkaimpani. Kaikkine epätäydellisyyksinesikin olet minulle täydellinen. Kohtelet minua aina hyvin. Et edes suutu minulle juuri koskaan. Kohtelet minua aina kunnioittavasti, etkä koskaan puhu minusta rumasti, et minulle etkä muille. Voin aina luottaa sinuun. Tiedän, että vaikka minä tekisin mitä, niin olisit aina tukenani ja turvanani.

Eilen lupasimme olla toistemme kanssa elämämme loppuun asti. Tuolla matkalla olet parasta seuraa mitä voisin koskaan kuvitella. Ota minua kädestä, kulje kanssani, äläkä päästä irti. Koskaan.

Rakastan sinua.

IMG_20150501_130426

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s