Täsä mä ole!

Uudet tuulet elämässä, uusi blogin nimi, muutoksia blogin sisältöön. Nämä ovat syitä, miksi perustin uuden blogin uuden palvelimen alle. Olen blogannut vuodesta 2009 vaihtelevalla intensiteetillä muutamissa eri blogeissa, viimeiset kolme vuotta lähes viikottain ja monesti useitakin kertoja viikossa. Minusta alkoi kuitenkin tuntua, että vanha blogini oli tulossa tiensä päähän niin sisällöllisesti kuin ulkoisestikin. Siksi päätin tehdä irtioton ja aloittaa kokonaan uuden blogin. En paljasta vanhan blogini nimeä, koska en halua sitä yhdistettävän minuun (vaikka ei minulla luurankoja kaapissa ole). Aion lisäksi jossain vaiheessa poistaa vanhan blogini näkyvistä. Toivon vanhojen lukijoideni seuraavan minua ja uusien liittyvän porukkaan mukaan! Mutta nytpä hieman tietoa minusta, kirjoittajasta sanojen takana.

Olen 26-vuotias nuori nainen, ja olen aina pitänyt kirjoittamisesta. Muistan elävästi kuinka heräsin asiaan lukion ensimmäisen vuoden äidinkielen kirjoittamisen kurssilla: tästä minä pidän. Kirjoitin silloin ensimmäisen loistavan esseeni ja siitä saatu hyvä palaute oli oikeastaan ensimmäinen tekijä, joka sai minut harkitsemaan kirjoittamista enemmänkin. Päiväkirjaa olin kirjoittanut 8-vuotiaasta saakka, mutta niitä opuksia en häpeältäni ole pystynyt lukemaan moneen vuoteen, niin hirveää vuodatusta ne ovat kaikin puolin :D

Elän tällä hetkellä elämää, jossa olen havahtunut siihen että nyt olen oikeasti aikuinen. Tätä elämänvaihetta värittää urakeskeisyys ja tavoitteiden asettaminen ja saavuttaminen. Minulla on opiskelutaustana terveysalan amk-tutkinto ja muutaman vuoden täysipäiväisen työssäolon jälkeen hain ja pääsin jatko-opiskelemaan Tampereen yliopistoon. Teen parasta aikaa kandidaatin tutkielmaani ja työskentelen kokopäiväisesti. Syksyllä aloitan kolmannella sektorilla terveysalaan liittyvässä työssä Helsingissä. Koti on siellä missä sydän on, ja minun sydämeni on mieheni luona Tampereella. Mieheni on täällä Mansesterissa töissä, asumme omistusasunnossa rivitalossa. Syksyn tullen vuokraan pienen kämpän Helsingistä ja olen ison osan arkiviikosta siellä töiden parissa. Opinnoista huolimatta vastaanotin kokopäiväisen työn, kun perfect match osui kohdalle. Tuleva työni sisältää jonkin verran kotimaassa matkustamista mutta toisaalta pääsen usein jo torstaina kotiin Tampereelle.

Viikonloppuisin tapaan ihania ystäviäni ja perhettäni, jotka valtaosin asuvat Pirkanmaan ja Pohjanmaan alueella. Olen alunperin kotoisin pieneltä pirkanmaalaiselta paikkakunnalta, opiskelin Turussa ja nyt olen asunut pian kolme vuotta Tampereella. Haaveilen maalle muutosta ja ehkä joskus vielä toteutankin tämän unelman. Muuten viikonloppujani ja elämääni rytmittävät myös pitkäaikaiseen partioharrastukseeni liittyvät asiat. Olen tiivisti mukana syntymäpaikkakuntani lippukunnan toiminnassa aina kun vain kiireiltäni ehdin.

Bloggaus on minulle keino purkaa tuntojani, toteuttaa kirjoittamisintoa ja samalla dokumentoida omaa elämääni. Blogini käsittelee monipuolisesti elämääni ja jos johonkin karsinaan pitäisi rajautua, niin kaipa tämä olisi lifestyle- blogi, vaikka vierastankin käsitettä… En ole tyylilyyli mutta joka päivä puen jotkut vaatteet päälleni, en ole superkokki mutta soosit ja muusit onnistuvat ja leipominen on minusta todella hauskaa, en ole rikas mutta matkustamaankin pääsen noin kerran vuodessa joten hieman saatatte nähdä myös näihin asioihin liittyviä postauksia. Tulevana vuonna edessä siintävät myös häät elämäni rakkauden kanssa. Hääjärjestelyistä tulette siis varmasti lukemaan paljon paljon tekstejä. Otan mielelläni vastaan kommentteja ja toiveita blogin sisältöön liittyen.

Tutuilta lukijoilta pyydän, että ette paljasta henkilöllisyydestäni, asuinpaikastani tai perheestäni mitään enempää kuin mitä täällä kerron. Yhteydenotot joko blogin kommenttiboksin tai sähköpostin kautta, osoite löytyy sivupalkista.

Tervetuloa lukijakseni!

-Marianna

 

p.s. bannerikuvan otti ihanainen ”sukulaistyttöni” Sofia :)

Yksi kommentti artikkeliin ”Täsä mä ole!

  1. Paluuviite: Vuosi 2014 |

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s